Nackproblem

Gick till läkarn i fredags då jag haft ont i nacken en längre tid. Han kunde inte göra så mycket mer än att skriva ut tabletter och be mig ringa till sjukgymnasten.
Fick Alvedon och citodon.
Var hos sjukgymnasten igår och fick lite övningar och så jag skulle göra. Samt provade akupunktur.
Igår natt fick jag en reaktion på citodonen. Fick hemsk magvärk. Som sedan visade sig vara ett grovt anfall av magkatarren. Min underbara pojkvän ringde sjukvårdsrådgivningen som guidade oss igenom hur vi skulle göra.
Ringde idag till vårdcentralen igen och fick ny medicin utskriven som ska vara mer lindrig för magen. Hoppas på att den fungerar!
Ska tillbaka till sjukgymnasten imorgon med så får väl se vad han har att säga. Det vi vet är i alla fall att det är problem med en disk i nacken. Skönt att veta vad det är i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0