Hejdå sommarlov och hej sista året!

Fan vad denna sommaren har gått fort. Eller ja det har ju inte vart så mycket sommar faktiskt men ändå.
Jag har snart haft över två månaders sommarlov och det känns som att jag precis gick på lov. Men ja tiden har gått snabbt. På tisdag börjar jag sista året. Sista året med mina älskade grabbar, sista året i skolan, sista året innan det är dags att börja jobba.
Ja det känns skönt men ändå kommer nog sakna det sen när jag gått ut så får väl försöka njuta nu även om det är svårt då jag är skiktets även om jag har haft lov.
Älskling har haft fyra veckors semester men dom flög också iväg. Igår började han på nya jobbet och usch vilka tider han jobbar. Hinner inte ses så mycket nu i veckorna men det positiva är väl att han är ledig på fredagar! :)

Just ni ligger jag hemma i sängen och insåg genast att jag har svårt att somna eftersom det är första gången på flera veckor som jag inte ligger bredvid min fina. Usch känns konstigt att sova utan honom. Men får ju träffa honom imorgon, hihi! :)
Nu ska jag fortsätta kolla på how i met your mother. Var så galet längesen! Är ju helt fast i supernatural annars. Men det är en sån serie jag och babe kollar på. Lite deprimerande att vi är inne på sista säsongen. Men får väl hoppas på att det kommer fler!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0